torsdag 11 augusti 2011

Lite shopping + Besök från Armenien

Idag har inte gjort något spec! Har varit ute o sprungit, jobbigt men värt ju :)
Imorgon kväll åker jag ner till Skavsta och hämtar min ena kusin från Armenien! 3 sommrar sen vi sågs, och då var jag nere i Armenien. Innan det hade jag inte träffat släkten där nere sen jag var en liten liten flicka! Det här blir hennes första visit to Sweden, så då blire att repressentera Sverige så gott det går :D

Usch vad längesen det var sen jag köpte lite saker till mig själv! Fast det är ju bara bra, slipper man bli så himla fattig som jag faktiskt är just nu fast av andra orsaker... Men snart börjar pengarna rulla in ;) och det är så himla sorgligt(och mysigt) att butikerna har tagit fram höstmodets kläder nu! Hejdå sommaren... :( har ju ändå börjar blivit lite kallt nu, minns från förra augustimånaden att det blev så HIMLA kallt här i Örebro redan då :o och det är ju ändå en sommarmånad liksom, menmen.
Here comes some pictures from tha shopping...

P.S! Bilderna från öland kommer lite senare då jag har fått in alla bilder, och inte bara dom som är tagna av mig :)


Den vita är nyköpt, nu fattas det bara en svart och en färgstark
så har jag fått ihop mitt set!

  • Köpte ett sånt där coolt örhänge! vettefan vrf det är mun...
  • Tänkte pröva dom där remover pads, tydligen bästsäljare inom ögonsminkborttagning!

Lipgloss jao, får se hur den är!
Xperience från Max factor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar