onsdag 29 juni 2011

Favoritsysselsättningen - Shopping

Har blivit en hel del shopping nu efter studenten, måste nog bero på det härliga vädret(men som har skiftat lite då&då...) och mitt nöd efter en uppdatering pga att man slutat skolan och börjar om på nytt! Det här med långklänningar har alltid varit något som inte har fallit mig in men just den här sommaren blev det en twist! Jättemånga som har det nu och det ser mycket bra ut så det fick mig att till slut fatta intresse för det och köpa mig en egen :D Men nu är det dags att spara pengarna till sommarens aktiviteter och för att kunna skaffa sig ett liv i höst, haha.

Här är några av mina köp, är väldigt nöjd över dom :)


Tog spontant ett extra hål i örat, sen efter 1 ½ vecka
märkte jag att det skulle bli snyggare med ett till!



Tröja från Monki, jättesöt men trådarna går lätt av...


Ny navelpiercing

Min första långklänning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar