söndag 12 juni 2011

Nybörjare!

TJA!

Bestämde mig för att starta en blogg efter min student, så nu har det skett! Anledningen till det är för att jag vill prova på hur det är och ha det som någon slags dagbok nu efter studenten. Dessutom så är det lite tidsfördriv också då jag är arbetslös(inte ett fint ord...) under hela sommaren, men det tycker jag bara är skönt! Lite semester ska man väl ha om man ändå ska jobba i höst va!

Det här med bloggens design osv failar ju rätt så bra men med tiden så kommer jag lära mig och då blir det bättre! Lite hjälp vore ju bra också... haha (y).

btw så fyller jag år idag :D men det glömmer jag väldigt lätt då det är...
1. veckans tråkigaste dag
2. 19 år = värdelös ålder
3. BARA haft studenten i huvudet

Sen ikväll blir det att träffa Diana, vettefan vad vi ska hitta på men det fixar vi lätt då vi alltid har kul med varandra!

Då var första inlägget avklarat, woho! Haha hejsvejs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar