tisdag 26 juli 2011

En summering av dagarna som har gått

Hey!

Det var ett tag sen, beror på att jag har varit vääääldigt trött på sistonde och även haft mkt annat för mig. På tal om vädret så har det ju varit jättetråkigt länge nu! :( hejdå sommar'n...? NÄÄÄ, kom igen nu sommar'n! Mer har du att bjuda på :D

Och nu ska jag bjuda på bilder om det som har hänt på sistonde!

14 Juli
Gick på matchen ÖSK - Sarajevo(Europe League) med Niklas :D Slutade 0-0.
Efter det drog vi till Satins uteservering, och efter det till Liquid där jag fick den goda drinken
som är på bilden! Haha en skitrolig grej som hände på vägen dit:


Det kom fram en grupp bosniska män som frågade etfter vägen till Satin, och då försökte vi förklara lite men dom
förstod inte alls! Så då tänkte jag till lite och sa "- Do you know the big bunny here in City? Just go down from it, straight forward." Efter en stund tystnad så skrek dom "- AAH Pikachu?!" HAHAHAHH och vi dog av skratt!


20 Juli
Mycket av sommarlovet har jag spenderat med Niklas! Sprungit, kollat fotboll, spelat fotboll, umgåtts, festat and so on!
En av dagarna när vi spelade fotboll så kom en liten kille och joina oss :) Mycket gullig och rolig, men båda vi misstänkte att han hade ADHD stackarn. Han var lite speciell... Det fick mig att öppna mitt intresse ännu mer för att jobba med såna fall - att få hjälpa sjuka barn och ungdomar. Så när jag ska söka till universitet, så blir det socionomprogrammet och liknande!



22 Juli
Var med Niklas idag och vi kollade på Insidious hemma hos mig, USCH den var ju bajsläskig! I början iaf... Sen blev den lite löjlig :s senare på kvällen drog vi hem till Simon, där Emma och Jimmy var :) Efter ett tag började vi spela sanning&konka, haha det var kul! Här på bilden tog Jimmy konka och fick gå ut och gå i bara kalsingar, men det gjorde inte honom nånting!
Sen drog alla vi till McD, träffade fullisar och det sluta med att man var hemma vid 5.



23 Juli
Okej, jag sprang ungefär 2.1 km på 10 min(pausade tiden under paus) och så här svettig blev jag+mer för syns mindre på bild. Bra kondis? NAE. eller den är väl okej men måste förbättras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar