fredag 8 juli 2011

Födelsedagsfest hos Calle som slutade illa...

Idag var jag bjuden på 20-årsfest hos Calle, så drog dit med ett gäng och det var väldigt roligt och trevligt där! Här kommer det lite bilder därifrån från de trevliga stunderna :)

Träffade på en glad Micke ena stunden...



























Och en arg andra stunden...

























Eftersom Calle inte hade kortlek hemma hos sig(dåligtt!)
så bestämde jag med Linda att göra ett kortlek själva!
Gick ju bra, haha. Jättefina :D




























Precis innan vi skulle åka vidare till McD för lite fyllekäk så hände det som absolut inte skulle hända mellan just dom... fyfan säger jag bara! Att se en av sina bästa tjejkompisar bli fysiskt påhoppad av en kille - nej det går bara inte, men det gick inte så långt som tur var då andra kom och grep in. 
Det var droppen för killen, nu är alla emot honom och han kommer inte ha det lätt nu alltså.

Men till slut kom vi iväg till McD och efter det vidare hem till Niklas en stund. Men det huset förvandlades snabbt till ett porrhus så jag drog därifrån! 
 Under bilturerna blev det bagageluckan för mig då alla inte skulle få plats i bilen, haha.
Det var kul! Kanske beror på alkoholen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar