söndag 31 juli 2011

Frimis, o lite så!

I fredags var jag först med Keethlin på dagen, vi var på Rosta Gärde och kollade på fotboll!

På kvällen blev det fezt :D med puddingarna Linda&Olivia, började med att vi var på sörby på förfest och efter ett tag hoppa vi in i en taxi och tog oss till frimpan. På kön dit så var man ju så himla skillad - smet in utan att betala, haha. Har man lite alkohol och mod i sig så!
När vimmelfotografen skulle fotografera oss så ville ingen så jag erbjöd mig att bli fotograferad själv, och sen när det var klart så stod han o kolla på bilden och började att skratta! haha snällt... Så visade han mig bilden men jag såg inte så mkt för var ju lite fuller, så nu vet jag inte vad det var han skratta åt men kul för honom iaf :D

Det var en himla bra kväll - rolig, händelserik, busig, liiite tjafs men det var inget att bry sig om så mkt :)

On our way to Sörby



Jag och Linda använde pingisbordet till annat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar